1 d’agost de 2012

Tres en ratlla de roba


tres en ratlla de roba 1 cosir joguines

tres en ratlla de roba 2 cosir joguines

tres en ratlla de roba 3 cosir joguines


Aquest tres en ratlla és la segona joguina que cuso i també la primera miniproducció en sèrie que faig (n'he fet quatre de cop: per al Noah i l'Elda, per a l'Helena i la Maria, per a la Teresa i l'Anna, i per al Lluc). La idea és d'una mare que publica manualitats i activitats ben imaginatives i divertides en un blog que us recomano moltíssim: 3 macarrons. Són activitats que fa amb els fills i en conjunt és una font inesgotable de creativitat en família. Vaig dibuixar la idea en una llibreta i la vaig portar al curs de costura que faig amb la Carme Cabezas al taller interior d'El Jardí d'Ariadna, El Jardí de la Modista. Estic aprenent un niu de costura amb la Carme! Vaig començar els tres en ratlla a Sant Cugat del Vallès, els vaig continuar a Cambrils i els vaig acabar a Riudecanyes... són joguines viatgeres ja des dels seus inicis, he, he. Després, vam anar a la platja un bon dia d'estiu i el Lluc em va ajudar a buscar i triar les pedres que combinarien millor. I aquí està el resultat.

5 comentaris:

  1. Hola Sonia!!
    Quina idea tan xulíssima! M'encanta!!
    M'apunto el teu blog per anar-te seguint... i segur que alguna idea (com aquesta!) me la copio tard o d'hora.

    Benvinguda al club de les frikis de la costura :-)
    Bon estiu!

    ResponElimina
  2. Sonia, ha quedat xulíssim!

    M'alegro molt que la meva publicació t'hagi servit d'inspiració.

    Vindré a veure't sovint,

    Nitdia

    ResponElimina
  3. A la Teresa li ha encantat!! Moltíssimes gràcies és xulíssim i es pot portar a tot arreu!!

    ResponElimina
  4. Que xulo és. La bosa també l'has cosit tu?
    Laura

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Laura! Te'l porto a l'escola una tarda si en vols fer un per jugar amb el Jan. Si esperes una mica... potser en faig més per al nadal, he, he.

      Elimina

Els teus comentaris generen noves idees... Gràcies!